Feg?

Det är ett event på min skola för allmänheten om några dagar... Och jag är 95% säker på att mitt välnämnda ex kommer dyka upp... Det är en musikal, och han har som sagt väldigt många vänner... Jag kommer även gå på den, men jag är livrädd. Jag hatar att hamna i dom där hålen då allt känns mer eller mindre förjävligt. Jag menar, jag tänker inte så mycket på honom numera, inte alls lika mycket som alla andra gånger innan. Men ändå, vad fan ska jag göra? Om jag träffar honom nu om några dagar, kommer vi ens prata med varandra då? Det har vi alltid gjort förut, gett varandra en kram osvosvosv.... MEN nu har jag ingen aning! Jag är bara rädd för att se honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0