En jobbig tid...

Hej! Just nu så har jag å min pojkvän en ganska jobbigt tid. Eller asså jobbig å jobbig, men det blir helt enkelt helt fel ganska ofta. Nån blir sur på nån, vi pratar inte med varann, nån skickar sms fast vi kanske sitter bredvid varann å sen börjar vi prata å ja.
Har blivit så sjukt jobbigt bara, å den senaste veckar har det blivit så typ 3 ggr. Ingen av oss tycker om det å vi vet var vi står i vårat förhållande men ändå så blir det så!! Vi har våra tankar om vad det handlar om. Dels kan det va att vi sov hos varandra hela veckan nå va med varandra hela dagarna i skolan, och dels så kan det va att jag har så sjukt mkt just nu med vårdcentrals besök, blodprov, sjukhusbesök å allt så jag är så rädd och nervös hela tiden så varje liten liten grej blir sjukt stor i mina ögon och jag blir sur, och han har super mycket med hans sport så det är jättemycket som händer för oss båda. 
Vi har självklart pratat om det och kommit fram till en lösning. Att veckan som kommer så ska vi inte sova hos varanda utan bara ses i skolan. För dels så känner jag att jag vill vara lite själv nu när jag måste till sjukhus å så, tänka igenom allt å så. Samt att då får vi en liten "paus" från varandra =)
Vi hoppas att det ska funka annars får vi lösa det på nått annat sätt!
Så mitt råd till ALLA som har nåt problem i sitt förhållande, PRATA!! Det är den bästa lösningen på allt!!! :D

// S&J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0