The day you left was just my beginning!

Svar till Elin!
Jag har läst din kommentar 100 gånger känns det som. Jag vet även hur det känns :/ Min kompis (S) borde egentligen skriva ett svar till dig då hon går igenom ngefär samma sak nu som du gör. Men jag ska göra mitt bästa :)
Men som sagt, jag har också blivit dumpad av en kille och jag vet, man mår inte bra alls efteråt. Dock så har jag inte sett honom sen den dagen vilket har varit till en stor fördel. Men jag kan än i dag inte höra vissa låtar, se vissa saker eller vara på vissa ställen för då mår jag dåligt igen. Så jag förstår att det är jättesvårt att komma över honom när du ser honom så ofta. Och det du sa om att han ser oberörd ut, det tror jag vekrligen inte! Killar visar inte känslor sådär, så han kan ha det lika jobbigt som du!! Du måste jobba på att komma över honom. Det finns en kille för ALLA! Och jag lovar att du kommer hitta den rätta någon dag. vet ju inte hur gammal du är men antar átt du inte är jättegammal så du har ju hela livet framför dig! :)
jag vet också att när ens kompisar säger att man ska tänka på annat och altt sånt, det funkar inte. Detta är en process som kommer ta ett tag, men tillslut kommer du att vara back on track igen. Sen så är det ju hur bra som helst att prata med någon. Så man kan ventilera och få ut alla känslor. Det kan även vara bra att bara gråta ut! Och bara så att du vet så är du inte ensam om att känns som du gör. Finns hur mpnga som hellst!
Jag vet inte om detta kommer hjälpa just dig men är det något mer så är det självklart att du bara behöver skriva en kommentar så hjälper vi dig direkt :) Jag önskar dig all lycka till!

"the day you left was just my beginning"


S&J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0