you're perfect for me!

Tjoooosan! Va sjuuukt länge sen jag (J) skrev här! Men det är för att jag inte kommit på något att skriva. Men jag har funderat på en sak! Jo, asså vissa personer som varit tillsammans med massor av killar/tjejer, glämmer man bara sina ex eller hänger dom med en? Jag menar är det inte jobbigt att ha varit ihop med 10 pers?
Jag har tex varit tillsammans med 2 personer, eller en när jag va 14 å sen min nuvarande pojkvän. Även fast jag bara va tillsammans med min första i ca 1 månad så tänker jag på honom när jag ser vissa saker, hör vissa låtar eller ser vissa filmer, Är det även så för dom som har varit ihop med jättemånga?
Detta är något att diskutera! Om någon vill göra det med mig ;)

Nä men ha det superbra alla! Kommentera MASSOR!!!

Ps. Imorn äre sista dagen på sportlovet.......

// S&J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0