Någonting jag har tänkt på länge...

... Är när man chattar/smsar och personen man pratar med är kortfattad och lam! Hur kul är det att sitta och snacka med en kille man gillar och han helt plötsligt försvinner/skriver kortfattade svar/är dryg etc. Jag menar, man känner ju sig hemsk (?). Och vet ni vad? Jag pratade med mitt ex häromdagen! På facebook alltså. Och konversationen startade så, kortfattad osvosv. Men sen så artade sig! Vi fick igång ett bra samtal som jag absolut inte ångrar. Kändes skönt att kunna prata "naturligt" (om nu facebookchatten är naturlig) med honom. Dagen efter så började han chatta med mig igen. Och jag har ingen aning om varför! Visst, vi hann inte skriva så mycket för helt plötsligt så skrev han "hejdå". Jag höjde ögonbrynen och sa "jaha?" för mig själv. Men jag kände mig inte ledsen eller något! Om vi fortfarande hade varit tillsammans så hade gått bokstavligen i graven. Men jag känner att den perioden är över, och det känns bra.

Vi ska försöka få igång bloggandet igen! Har ni någonting ni vill att vi ska ta upp så kommentera!

S & J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0