Hur kunde jag vara kompis med dig!?

Jag hade tänkt skriva detta för nål vecka sen men känner att nu är jag inte lika arg så bättre att jag skriver det nu!
Jag vet det finns massor av människor som har vänner som sviker och sånna som man vet att "händer det ngt kommer han/hon inte att finnas för mig".
Min kompis, som jag klickade hur bra som helst med i ettan på gymnasiet klarar jag inte av hur nu. Hon ifrågasätter ALLT jag gör, säger att jag är för mycket med min pojkvän, att jag pluggar för mycket hon klagar verkligen på allt!! Vi pratar inte med varandra i skolan vilket jag tycker är skönt.
Att förlora en vän tror jag är ganska vanligt, men då åter igen, ska man vända sig till dom ÄKTA vännerna!
Och sen, gör det DU vill inte det nån säger åt dig att göra. Lita på det du tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0