Bråk är inte bra

Att bråka med sin partner är aldrig kul! Jag va med om det i torsdags. Eller inte bråk kanske men han gick mig på nerverna så sjukt mkt!! Så tillslut så slutade jag prata med honom (i skolan). Först så försökte han fråga vad som va fel å sånt, MEN han gav upp så fort! Å så sluta det med att vi inte prata med varann, utan smsade ist. Jag vet! Det är sjukt omoget men det blev så. Han skulle med mig hem som han brukar. När vi gick till bussen sa vi nåt litet annars tyst. På bussen va vi tysta. När vi kom hem va vi tysta. Jag gick in på toan å låste på en gång. Plockade ner tvätten så jag skulle få vara själv en stund. Sen när jag gick ut så skulle jag börja städa men fick inte det för honom. Å först då börja vi prata med varann å försökte lösa det. Men det blev inte helt löst förns han kom tebax efter hand träning. Men vad jag vill ha sagt med detta är att man ska prata med varandra på en gång!! Man mår dåligt av att vara osams! Men självklart så bråkar man ibland. Det gör alla! Detta som hände i torsdags va vårt första "bråk".
Prata med varandra å var ärliga! Det är två viktiga saker för att få en relation att hålla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0