I'LL SPEND MY WHOLE LIFE HIDING MY HEART AWAY

Hej alla läsare!
Tänkte bara skriva lite allmänt då jag är så sjukt trött på killar! Dom ska alltid förstöra allt! Man är liksom på sjukt bra humör så bah PANG så säger han något och allt blir till ett helvete!? Jag är en sådan perosn som inte blir sur för så mycket utan tar det mesta med en klackspark men vissa saker kan man inte ta!
Typ som att alltid komma i skymundan av ens pojkväns sport som han satsar på sååå mycket. Men vadå satsar han inte på mig eller? Man känner sig inte bra då!
Sen har killar en tendens att ALLTID komma på bortförklaringar, byta ämne och bara allmänt försöka slingra sig ut allt man säger!
Jag menar, när man gillar en kille så låter man ju honom komma närmare sitt hjärta alltmer, och om han sen ska behandla en som skit ibland så går man sönder, lite i taget. Vi har tidigare skrivit att man sk prata om allt hela tiden oc det måste man!! Men ska jag vara ärlig så måste jag säga att jag är mer en sån som när det händer ngt så slutar jag svara på sms, slår bort när han ringer och lyssnar på HÖG musik. Typ Dead By April, Green Day och liknande. Kopplar bort ALLT!
Dock kanske jag inte ska rekomendera detta sättet då prata på en gång är MYCKET bättre! Men jag har alltid varit en sån som klarat mig själv, flytta hemifrån när jag var 15 och planerar inte på att flytta hem. Har alltid gjort det JAG velat, inte som mina föräldrar sagt att jag ska göra.

Detta blev inte ett vettigt inlägg alls men.. ja ;) här kommer en BRA låts låttext!
(Dead By April - Within my heart)

You remember me, you remember us
It was magical when I felt your touch
It's a strong memory still today
It feels so good with your body close
Those days are gone, time flied away
And it's what I'm dreaming of still today

(I'm sad to see that this was all we had
But within my heart you'll have a place deep within my heart
A special place for you
No matter what was said and done within my heart
You'll always be inside my heart as long as I live)

Every little beat within my heart
It's still beating for us
Every little piece of my heart
It's still longing for us
I am not strong enough, I know
I cannot ever let you go
Within my heart, within my heart
(Within my heart, within my heart)
Within my heart, within my heart

In my heart

What once was strong and filled with passion
Has withered away and turned to nothing
But you're all I'm dreaming of still today

(It's sad that what we had is dead and gone
But within my heart, you'll have a place within my heart
A special place forever, no matter what happens
You have a place in my heart, within my heart
For eternity)

Every little beat within my heart
It's still beating for us
Every little piece of my heart
It's still longing for us
I am not strong enough, I know
I cannot ever let you go
Within my heart, within my heart
(Within my heart, within my heart)
Within my heart, within my heart

Every night I have this dream
Will I find the right way back again
into your open arms
Every night you're in my dreams
And I know that we will meet again
It's written in the stars
And within my heart

Every little beat within my heart
It's still beating for us
Every little piece of my heart
It's still longing for us
I am not strong enough, I know
I cannot ever let you go
Within my heart, within my heart
Within my heart, within my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0